Elfte December Tvåtusentio

Fortfarande vaken!

Efter skolan idag så vart jag hemma en stund, sen gick jag till fritidsgården med Max och Adam :) Det var riktigt nice, träffade andra kompisar där också. Men jag var den ända tjejen där :/ Dock gjorde det inte så mycket, eftersom jag satt med Max i ett litet rum i timmar, skönt att vi kunde sitta ostörda och snacka lite, saker har typ hänt på sistonde.

Efter det att jag kommit hem käkade jag mat och sen placerade jag rumpan på datorstolen och här sitter jag fleeera timmar senare! Vet inte ens vad jag gör vid datorn fortfarande :P Men nu tänker jag sminka av mig och sova , så jag orkar upp innan tolv iaf. Måste upp på gränby, ska sova hos tilda och ska kanske hinna vara med max ett tag också.

Kram och God natt alla läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0