Hemma hela dagen :/

Titut bloggen :)
idag har jag varit hemma hela dagen, lite småtråkigt men mamma tvingade mig :(
Var hemma igår för jag mådde inte så bra, men idag har jag mått bra, men mamma ville att jag skulle till skolan på måndag...

Anyways, Hemmadagen har spenderats till stor del med min låtsassyster Jennifer :)
Vi har kollat på alla Twillight filmerna (idag och igår). Synd bara att fyran inte kommit ut än. Har läst den :P 
Det sägs ju att den ska bli filmatiserad i två delar, vad tycks om det?

Själv tycker jag att det är rätt så bra, borde det inte bli en del med Bellas perspektiv (det som alla andra böckerna är) och en med Jacobs perspektiv ( det är mer än halva boken som är det, det vet ni som läst breaking dawn), det vore bra tycker jag. Fast Bellas del är inte så jättelång, kanske för kort för en film (??). Nån som vet hur det blir?

Hursomhelt ska jag snart sova, jag ska med till mammas butik imorgon så behöver sömn :P Efter det ska jag ner på stan med henne hade tänkt köpa Jeans, Mössa, utehårband och sen kanske lite annat smått och gott :) 

God natt sweetharts ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0