Hoppsan :S

Titut alla fina :)

Skulle bloggat när jag kommit hem men jag har låtit datorn vart på laddning, och hade inte en enda tanke på att blogga ^.^

Min dag har varit rätt så chill, haft no (twice) engelska, franska och idrott. Skulle haft Svenska också men jag försov mig ju så jag tyckte inte att det var någon riktig idé att gå till en lektion och skämmas över att det bara var 10 minuter kvar, så jag satt mig i bibloteket ist. Skrev ut min laborationsrapport kolla Fb och lite bloggar :P

Efter skolan idag så gick jag halva vägen hem med Felicia Lund (jättesöt och snäll tjej som går i min paralellklass) och Linus Löfgren (kille i min klass som jag umgås mycket med). Resten av vägen åkte jag buss, hahaha. Jag började med pluggandet direkt när jag kom hem, och har bara pausat för att käka. Mammi köpte med sig Mcdonalds hem idag, Jättegott :D

Nej, nu ska jag skriva klart min deckare

Smell yaa later bbys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0