Mysig dag med älskade Mamma ♥

Idag var jag ju som sagt med älskade mamma, vi hade faktiskt ganska roligt.
Vi jobbade i hennes butik och så. Sen åkte vi ner på stán. Jag köpte ett par jeans och ett par skor. Det blev inte mer än så idag, Julen är fan nära nu, bara ca två veckor kvar.

Imorgon ska jag självklart gå till skolan och så men efter det blir det plugg och så kanske jag ska skriva en låttext med några vänner i klassen. Vi ska nämligen vara med i skolans musiktävling som pågår tills i februari. Kuligt Kuligt säger jag bara :)

Nu kollar jag på Beck - det tysta skriket. Grymt bra film är det. Har faktiskt inte sett den tidigare.
Ska kolla klart på den och sen tänker jag hoppa ner i sängen och sussa ett tag.

Bloggar imorgon när jag kommer hem från skolan antagligen. Kram Elin ♥


Grymma verser tycker jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0