Sjätte December Tvåtusentio

Hej alla söta!

Idag har jag som sagt varit i skolan och så, inga kommentarer om det.
Sen efter skolan var jag så duktig o gick hela vägen hem. Det tog mig 40 minuter att gå från tunabackar, svartbäcken till fålhagen:)

Nu måste jag plugga ni ska få se mitt pluggschema :

Måndag: Göra labbrapport, räkna matte (ska börja gå om klassen för att kunna läsa matte A i nian)

Tisdag: Plugga till matteprov, göra labbrapport

Onsdag: Läsläxa klar, Labbropport ska vara inlämnad (en del av ett prov), Göra Deckare

Torsdag: Deckaren inlämnad (ska skriva en deckare på 1800 ord)

Fredag: Matteprov


Som ni ser har jag rätt mycket den här veckan! So i better get started now.

Hörs senare babes ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0