Helgen !

Fredags: Gick till Emma och träffade Tilda och Hazal där också :)
+ gick till Lötenkyrkan med Tilda och var med på Tårttävling :) Tilda sov hos mig♥


Tilda och hennes grupps tårta. Den kom på andra plats !


Min och min grupps tårta. Den kom 3a :( Ströslet smaka lakris :P


Den tredje gruppens tårta. Den kom 1a !

Lördag: Var hemma hos Fanny Såsser :) Vi hyrde film och hade mysigt. Tilda, Hazal, Jag, Fanny och hennes bror och Lillasyster var där :) Tilda sov hos mig !

Söndag: Gick till Ishallen och träffa Hazal och Fanny. Tilda gick med mig dit. Tjejerna skämde ut mig sov vanligt (!!!) Sen åkte jag med Pappa, Linnea, Amanda, Nelly och Annika till stan och gick på bion Trassel ! Den var faktiskt bra :)

Det var min helg det. Skaffade Utorren i dag så nu ska jag kolla på Filmen Tusen gånger Starkare :)




Dom tog ett klassfoto också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0