Skoooola :'(

Hej hej :)
Jag har precis gjort klat min labbrapport som skulle in idag. Hade helt glömt den asså... Orkar inge mer av Tunaberg asså :P
Åkte ner på stan med Hanna, kollade lite och käkade ostburgare (hehe). Efter det dansaade vi i en dansstudio nära skolan.
Var på Konfan idag också. Vi hade mysigt, fikade, var på en gudstjänst och pratade om lägret som vi ska på på Fredag :)
Linnea (min lillasyster) sover hos farmor ikväll, så jag och pappa har lagat mat åt mig. Han har hjälpt mig med labbrapporten mycket också :) Tror jag ska sätta mig i soffan med honom efter det här.
Har faktiskt ingenting att skriva nu, så vi hörs imorgon. God natt !
Kram // E ♥



Pappa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0