Talking to Tilda !

Hej hej!
Jag vet att jag inte uppdaterat på några dagar nu! Det är jättetråkigt, men jag har haft massa läxor och prov plus att jag sov hos farmor till idag och då kunde jag inte blogga :P
Jag lägger snart ut morgondagens outfit ;) Tänker börja gör det dagen innan, för då blir det av att jag lägger upp outfits ;)
Jag håller på och städar i högklackat (fick tips av en kompis blogg om att det är roligare då :P) och lyssnar på musik från spotify! Ska städa klart och avsluta mitt samtal i telefonen med Tilda. Hon kommer hit om typ 20 iaf :D Hon bor ju brevid mig ändå så då ska vi dricka te !
Bloggar snart!
Kram Elin ♥
Jag ser så annorlunda ut där :P Bilden är tagen i Söndags !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0