Är med Loolo ;)

Nu ska jag göra Hazal till lags och blogga lite mer !

Jag sitter här i mitt rum tillsammans med Lovisa  ♥ Hon ska strax åka härifrån, men nu tänkte jag berätta vad jag gjort idag ;)

Jag har varit på stan ett tag med mamma

Duschat, ätit tacos och lovisa kom hem till mig och hon fixade iordning mig

Sen drog jag och loolo till Mcd , träffade Igoor och Zane och sen gick vi tbx hem till mig, och nu är vi fortfarande här :)

Men strax ska lovisa gå till bussen, och jag ska sova! Jag har nämligen konfaträff imorgon bitti klockan kvart i 10, på morgonen, inte kul att vara uppe den tiden ;P

Men nu tänker jag vara lite socialare mot Lovisa
Kram Elin ♥



Lovisa och sexiga jag ;D man behöver en gnutta humor för den här bilden ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0