Do you ever feel like a plasticbag?

Nej.? Skulle jag kanske? Det är svaret på frågan i rubriken, som även är första raden i låten firework av Katy Perry!
Tycker kanske att de ar konstigt att känna så ;S
Men anyways, jag kom hem för typ en och en halv timme sen. Ska vara men Tilda strax, och idag ska jag anmäla mig till dans igen! Jag har ju dansat street i 6 år! Fast det var två terminer sen, men nu hinner jag med de igen. Jag slutade för att jag hade tre aktiviteter, och han typ inte göra läxor då och för att min danslärare bytes ut till en suuuperdålig! (jag hade gärna gett henne lektioner ist). Men nu har jag inget, eftersom jag slutade sjunga så på fritiden ;)
Men nu väntar jag bara på Tilda ! Jag lägger upp lite bilder från min och Tildas promenad som vi tog igår - senare.
Kram Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0