Inlägg som tydligen inte las upp idag :@ : Hos Loolo

Hej, hej!

Jag sitter hemma hos lovisa nu ! Eller jag har varit här sen igår efter skolan ;)
I går åkte vi hem till henne och fixade oss, sen åkte vi hem till mig i Fålhagen och hämtade saker till mig så jag kunde sova hos henne. Efter det drog vi ner till stan, var med vänner, åt cheesburgare och lite så ;) Kul var det iaf!

Sen när vi skulle ta bussen hem till henne i slavsta så träffade vi två snälla tjejer. Dom var ju en aning fulla ;D Men dom bor tydligen granne med lovisa. Dem var verkligen jätteroliga, hon som var riktigt full sa att lovisa såg ut som megan fox !!! Hahahaha ;D Hon hade tillochmed en dotter, hon som var skitfull , men hon hade iaf fixat barnvakt åt dottern som bara var 11 månader ^^ Roliga 19åriga tjejer det :P

Nu ska mamma komma oc hämta mig, vi ska på stan. Sen kommer lovisa till stan senare, då kanske vi ska sola och så.  Efter det ska vi kanske vara med Lovisas Fredrik ;)

Kram ELIN  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0