J*vla snyggo!!

Hej hej!

Nu sitter jag här igen ;)
Jag och johanna var ute och gick med hennes hundar sent igår kväll. Gissa vad som händer !
Johanna halkar 10 meter från hennes hus, när vi redan gått med hundarna, hon typ ligger där jättelänge och mår skiitilla! Stackarn har nog brytit armen :( Men envis som hon är, vill hon inte till sjukhuset heller. Ho vill inte ha gips! Korkade unge...

Men just nu håller vi och kollar på en video, med VÄÄÄÄÄRLDENS snyggaste kille!! Han bor i uppsala. Och han sjunger och spelar gitarr! Heeeeeting!!! Asså det går inte att sätta ord på hur hiiiimla snygg han är ;D

Idag ska jag vara kvar här hos johanna, men papppa kommer och hämtar mig vid 5 iaf ! Då hoppas jag att jag kan träffa min bebis ;)

Kram Elin ♥

Kommentarer
Postat av: Hazal ;)

Din bebis ??:P haru skaffat en kille nu också hahah :*<3

2011-01-22 @ 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0