Utåt strax!

Hej hej, alla söta!
Jag sitter med Tilda nu, och vi ska ta en mysig promenad strax, och vi ska ta massa bilder också ;)
Men idag har jag inte varit med Johanna, hon kom lixom inte därifrån ;( Men vi ska ses nästa helg istället, och då kunde vi sova över också, de blir nog skojjigt! :D
Men Idag har jag hunnit vara på MIX MIX! De var ganska mysigt :) Jag köpte typ en spegel till mitt skåp i skolan, hårnålar och Make up remover ;) Mysigt Mysigt! Sen köpte jag godis och Pringels också, som den tjockis ja är Hehehe !
Men nu tänker jag gå ut och gå med Tilda Älsklingen!
Kram Elin ♥
Jag och Tilda för länge sen! Bjuder starkt på den asså!
Jag i En mjukisdress, som tydligen sitter lite konstigt ;P
Lite Hårnålar lr?
Aa, det är iaf en liten spegel m sugproppar på baksidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0