Wallander - Hämden

Hej hej!

Nu sitter jag med Mamma, Håkan och Jennifer och kollar på wallander. Den är jättebra faktiskt !
Idag har jag jag varit på konfan, där var vi på gudstjänst och sen åt vi och kollade på film !

Idag har jag också varit en snabbis och köpt mjukisbyxor, för det behöver jag till dansen imorgon ;)
Lovisa och jag har åkt till gränby också, sen har hon varit hemma hos mig !

Pratatde nyss med mina älsklingar om dansen, är verkligen jättetaggad på att börja dansa igen ! Jag har dansat i nästan 6 år tidigare, men det var två terminer sen jag senast gick, så det ska bli roligt !!

Nu tänker jag kolla klart på filmen och sen sminka av mig och lägga mig i min sköna säng ^^
Kram Elin ♥



Bild på mig i skolan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0